Ruth
Martínez
C/
Guipuzcua nº 45
08921
TMB
Responsable d’incidents
C/ Diagonal
08967 Barcelona
Estimat senyor:
El passat 3 de
setembre, a les 15:45 de la tarda, vaig agafar l’autobús número 60 , a la
parada de Vallvidrera , i amb intenció de baixar-me al Nus de la Trinitat.
Quan va arribar l’hora de baixar-me del vehicle, vaig prémer el botó d’avís
al conductor, però aquest no funcionava. De seguida, vaig avisar en veu alta perquè
s’aturés però aquest va fer cas omís i em va dir que no s’aturaria fins la
següent parada, situada al barri de Sant Andreu. Finalment, vaig haver de
caminar més d’un quilòmetre fins a casa meva, carregada amb bosses de força
pes.
Em sembla molt greu que el mal funcionament dels autobusos
repercuteixi en els usuaris i que aquest conductor no hagi tingut en compte la
repercussió que té aquesta situació en les persones que, com en el meu cas, hem
de caminar força estona i amb pes a sobre.
Posteriorment a aquests fets, diversos veïns de la zona m’han comunicat que
aquest tipus d’incidents ja s’han repetit en més d’una ocasió perquè el botó
d’aquest autobús no funciona bé des de fa temps.
Li agrairia que en conseqüència d’aquests fets es
prenguin les mesures adients per tal de garantir el bon funcionament d’aquest
transport públic, concretament:
-
Reparació del botó d’avis de parada
-
Conductors més tolerants amb la situació
-
Solucions pels usuaris afectats, ja sigui amb una remuneració
o entregant un bitllet.
Espero que
aquest problema es solucioni lo abans possible.
Atentament,
Ruth Martinez López
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada